לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט
היי! אני שמח שהגעת למילון המונחים שלנו. כשהתחלתי ללמד את מערכת ההפעלה השיווקית (מה"ש), שמתי לב שחלק מהמונחים שאנחנו משתמשים בהם ייחודיים למערכת, וחלקם אמנם מוכרים מעולם השיווק, אבל אנחנו
רוצים לכתוב מדריך חינמי כדי להגדיל את רשימת התפוצה ולא יודעים מאיפה להתחיל? במאמר הבא תגלו את ארבעת הגישות הנפוצות ביותר. שיווק בפייסבוק זה נחמד… אבל אחד הערוצים החשובים ביותר
ניתוח צעד-אחר-צעד של קמפיין שיווק סדנה בעזרתו הצלחתי למכור 104 כרטיסים תוך 9 ימים ו-4 מיילים בלבד. 35,000 אלף שקל. זה הסכום ששילמתי עבור סמינר יקר מאוד בלונדון. את
שימוש ברשימת תפוצה הוא כנראה הפתרון האולטימטיבי ליצירת לידים, מכירות ולקוחות. בייחוד בתקופה שהפרסום בפייסבוק מתייקר או שגוגל משנים (שוב) את האלגוריתם בכל שבוע. ככה עושים את זה. "תתחיל
צריכים יותר לקוחות? רוצים לבנות רשימת תפוצה ענקית? יוצאים לקמפיין איסוף לידים? גלו 10 דרכים ליצור מגנט לידים – הסוד שהופך תנועה קרה של גולשים ללידים חמים שרק מחכים לקנות.
הנוסחה הזו לכתיבה שיווקית אולי קיימת מאז המאה ה-19, אבל עבור יצירת מודעה בפייסבוק, היא רלוונטית היום יותר מתמיד. מלחמה. זה מה שהולך היום ברשתות החברתיות. מלחמה על תשומת הלב
המדריך האולטימטיבי לשיווק באינטרנט אם אתם רוצים להשיג יותר לידים, לקוחות ורווחים בעזרת שיווק באינטרנט, זהו כנראה המאמר הכי חשוב שתקראו אי פעם. שמנו לב שרוב העסקים שמנסים לשווק את